Svrha ovog poziva je angažovanje stručnih konsultanata koji pružaju specijalizovane savetodavne usluge i ciljanu pomoć, isporučujući veštine i znanje precizno prilagođene jedinstvenim potrebama naših klijenata.
Mediji.Inovacije projekat (finansiran od strane USAID/Sida, a implementiran od strane IREX-a) je petogodišnja inicijativa namenjena podršci transformativnom razvoju i unapređenju finansijske održivosti medijskih kuća, digitalnih komunikacionih platformi i organizacija koje se bave medijima u Srbiji.
Mediji.Inovacije projekat je višedimenzionalna inicijativa koja ima za cilj da poveća menadžerske, tehnološke, poslovne i finansijske veštine nezavisnih medijskih pružalaca i organizacija koje se bave medijima. Da bi to postigli Mediji.Inovacije podstiču svoje klijente da ponovo osmisle svoje proizvode i usluge, istraže postojeća tržišta, uđu na nova tržišta, pristupe komercijalnim izvorima finansiranja, unaprede kapacitete za privlačenje investicija trećih strana, koriste mreže sledeće generacije, i primene najsavremenija tehnološka i sajber-bezbednosna rešenja.
Ovaj poziv je otvoren za angažovanje spoljnih eksperata sa značajnim iskustvom u radu sa digitalnim medijima, pristupom finansijama, poslovnim i tehnološkim razvojem. Iskustvo u celokupnom ekosistemu je od suštinskog značaja i idealno bi bilo povezano sa sposobnošću da se vizualizuje dalji razvoj. Mediji.Inovacije traži eksperte koji poseduju iskustvo i pozadinu kako bi zajedno sa našim timom i partnerima identifikovali, rešavali i prevazišli izazove u (jednoj ili više) od sledećih oblasti:
- Mentorsko vođenje na nivou izvršnog direktora u menadžmentu promena (u medijskom sektoru)
- PR, marketing i organizacija događaja;
- Finansijski menadžment (npr. unapređenje pristupa finansijama);
- Poslovni menadžment (npr. spremnost za investicije);
- Komunikacije i javno informisanje;
- Pravna provera;
- Implementacija inovacija (npr. veštačka inteligencija, menadžment promena itd.);
- Proizvodni i operativni procesi;
- Razvoj partnerstva;
- Regrutovanje i uvođenje novih zaposlenih;
- Razvoj politika i praksi za rodnu ravnopravnost, socijalnu inkluziju i mlade (GESI);
- Marketing i prodaja;
- Identitet i brendiranje;
- Strategije digitalne monetizacije (npr. na YouTube/ostalim društvenim mrežama, integracija sistema e-plaćanja itd.).
Ceo tekst poziva (na engleskom), sve detalje i prateću dokumentaciju možete pronaći na ovom linku.
Napomena: Dokumentacija se šalje po uputstvu sa gornjeg linka, isključivo na engleskom jeziku.