Svrha ovog poziva je angažovanje stručnih konsultanata koji pružaju specijalizovane savetodavne usluge i ciljanu pomoć, isporučujući veštine i znanje precizno prilagođene jedinstvenim potrebama naših klijenata.

Mediji.Inovacije projekat (finansiran od strane USAID/Sida, a implementiran od strane IREX-a) je petogodišnja inicijativa namenjena podršci transformativnom razvoju i unapređenju finansijske održivosti medijskih kuća, digitalnih komunikacionih platformi i organizacija koje se bave medijima u Srbiji.

Mediji.Inovacije projekat je višedimenzionalna inicijativa koja ima za cilj da poveća menadžerske, tehnološke, poslovne i finansijske veštine nezavisnih medijskih pružalaca i organizacija koje se bave medijima. Da bi to postigli Mediji.Inovacije podstiču svoje klijente da ponovo osmisle svoje proizvode i usluge, istraže postojeća tržišta, uđu na nova tržišta, pristupe komercijalnim izvorima finansiranja, unaprede kapacitete za privlačenje investicija trećih strana, koriste mreže sledeće generacije, i primene najsavremenija tehnološka i sajber-bezbednosna rešenja.

Ovaj poziv je otvoren za angažovanje spoljnih eksperata sa značajnim iskustvom u radu sa digitalnim medijima, pristupom finansijama, poslovnim i tehnološkim razvojem. Iskustvo u celokupnom ekosistemu je od suštinskog značaja i idealno bi bilo povezano sa sposobnošću da se vizualizuje dalji razvoj. Mediji.Inovacije traži eksperte koji poseduju iskustvo i pozadinu kako bi zajedno sa našim timom i partnerima identifikovali, rešavali i prevazišli izazove u (jednoj ili više) od sledećih oblasti:

  • Mentorsko vođenje na nivou izvršnog direktora u menadžmentu promena (u medijskom sektoru)
  • PR, marketing i organizacija događaja;
  • Finansijski menadžment (npr. unapređenje pristupa finansijama);
  • Poslovni menadžment (npr. spremnost za investicije);
  • Komunikacije i javno informisanje;
  • Pravna provera;
  • Implementacija inovacija (npr. veštačka inteligencija, menadžment promena itd.);
  • Proizvodni i operativni procesi;
  • Razvoj partnerstva;
  • Regrutovanje i uvođenje novih zaposlenih;
  • Razvoj politika i praksi za rodnu ravnopravnost, socijalnu inkluziju i mlade (GESI);
  • Marketing i prodaja;
  • Identitet i brendiranje;
  • Strategije digitalne monetizacije (npr. na YouTube/ostalim društvenim mrežama, integracija sistema e-plaćanja itd.).

Ceo tekst poziva (na engleskom), sve detalje i prateću dokumentaciju možete pronaći na ovom linku.

Napomena: Dokumentacija se šalje po uputstvu sa gornjeg linka, isključivo na engleskom jeziku.

Skip to content